Blatsk Bullet

Alternatív nevek: Fekete Bullet, Fekete Bullet

játék Fekete golyó katona marsall.

játék Fekete Bullet vonzó lesz minden szerelmeseinek fegyverek taktikailag átgondolt harci és a túlélés golyózáporban. Multiplayer shooter fut közvetlenül a böngészőből, és nem igényel kliens szoftver letöltések, ennek ellenére, nagyon szép, jól vezethető grafika és nagyszerű speciális effektusok.

A játékosok látják az esemény az első személy, ez ad a valóságot, hogy mi történik a monitoron, és nagy hangon a programokat és felvételek tényleg hozza a virtuális világban. Mint ilyen, nincs cselekmény ebben a játékban, minden egyszerű választani – oldalán a konfliktus, és ha már kész leküzdésére keresztség. Játék módok fekete Bullet Öt, a játék akkor kezdődik, egy kis képzés, ahol a tapasztalatlan felhasználó tanulhatjuk fejlesztők irányításával a főszereplő, és a menü funkciók további intézkedések kiválasztására áll a játékos, aki teheti:

  • Vstupit a szövetség és a munka csapat harc a harc a különböző frakciók,
  • Pouchastvovat a vihar, megpróbálta felszabadítani a stratégiailag fontos objektumok az ellenség erőit;
  • Samostoyatelno be a csatamezőn, a szabad módban, és átveheti harci tapasztalata, hogy megsemmisítse az ellenséget;
  • Rezhim verseny azt jelenti, olyasmi, mint egy véres sportot, elérhető minden szinten.
  • Minden nap kinyílik létra mód, ahol a játékosok csatlakozhatnak a harcot a minősítés.

A játékot Fekete Bullet igazi kihívás izgalmakat keresők, jellemük indul útjukat, mint egy egyszerű katona a legkisebb teljesítményű és a felszerelés, és be tudja fejezni teljesen felfegyverzett rangot tábornagy egy századával szinten szintező.

 

 

Jellemzők Fekete Bullet.

A játék nagyon népszerű, annak ellenére, hogy jött ki nem is olyan régen. Útközben lesz egy bátor harcos, több mint 100 millió felhasználó, ami a játék sokkal érdekesebb, mert akkor egyesülnek, és harcolni a valódi emberek és nem robotok előírt szerzők. Hogy csatlakozzon a fekete Bullet regisztráció szükséges eljárás, de nem több, mint egy perc alatt. Ez az eljárás szükséges ahhoz, hogy elérjék a hőstettek és megmentette a játékos minden bejáratnál.

Amellett, hogy a különböző játék mód, és van egy nagy számú harctereken, hogy több mint harminc. Minden kártya a játékos vagy csapat különböző taktikák, valahol jobb tőrbe csalni az ellenséget, és csábítani őt egy halálos csapda. Egy másik térkép, a leginkább megfelelő stratégia az, hogy elrejtse a szemét egy mesterlövész puska, és az első, hogy elpusztítsa a legtöbb ellenséget a rejtekhelyéről, majd be egy nyílt csatában, csere néma fegyver gyors tüzelés fegyvert. Helyszínek nagyon különböznek egymástól, van egy nyitott terület, elhagyott raktárak és zárt állandóság keskeny átjárók, ahol egy csoport nem fér el.

keresni játék pénz és tapasztalat többféleképpen, a fekete Bullet játszani egyedül vagy barátokkal egyszerűen kiválasztja a kártya mód és a csata, és akkor végre feladatokat a fejlesztők, mind a tervezett és időben korlátozott, a teljesítményük a játékosok kapnak díjakat , játék eszközök, prémium eszközök és erős fegyver.

Mellesleg iPlayer fekete Bullet válogatott fegyverek nagyon változatos, különböző márkájú fegyverek, mesterlövész puska és a támadás, géppisztolyok változó pusztító erejét, és a körök számát a ketrecben, gránátok. Ahhoz, hogy minden lőfegyver szüksége lőszer, kések nem kell a golyókat, és ne hozzon létre a zaj, így van az Arsenal nem szabad elhanyagolni.

 

Játssz is