Fritz 13.. Bárki lehet Kings

Alternatív nevek: Fritz 13.. Bárki lehet Kings

Processzor: PC Intel Core 2 Duo, 2. 4 GHz

RAM: 3 GB

Videókártya: 512 MB

Fritz 13. Minden királyok - ez az utolsó felhasználó módosítás komoly sakk program létre a korai 80-as években a múlt században. A fejlesztés a többprocesszoros számítógépes programot dolgozott csak két német mérnök Franz Morsch és Mathias Feist.

Path Fritz 13

Fritz 13 program, amely ma lehet vásárolni valaki amatőr sakk csaták és tesztelje a készségek az egyik legrégebbi és legösszetettebb játékok által létrehozott emberiség, a közelmúltig csak a képzési hivatásos játékosok. Az első változat a program, ami lett közvetlen leszármazottja Fritz Chess 13, jött létre a 80-edik évben, és ez volt körülbelül 10 éve, hogy egy teljes körű számítógépes ellenfél a legjobb játékos a világon. Már 1995-ben, egy rögtönzött verseny a számítógépes sakk programok (vezetett és az ilyen), a jobb módosítás nevű program Fritz 3 is elismerte, mint a vitathatatlan bajnok azzal, hogy legyőzte a legfejlettebb a világon, ezen a ponton, a számítógép Deep Blue. Alig hét évvel megtartotta első verseny a következő generációs sakk robot, egy ember, aki világbajnok lett a klasszikus sakk Vlagyimir Kramnyik és a konfrontáció végződött döntetlen 4-4. Egy évvel később, a konfrontáció végződött döntetlennel a Garri Kaszparov első háromdimenziós változata egy sakk programot. Az első veresége profi sakkozó alkalmazták 2006-ban, és ez lett mindegy, Vlagyimir Kramnyik, aki elvesztette az egyik legközelebbi ősei Fritz 13. A Kings 4-2, súlyos hibát követett el az egyik fél.

Kereskedelmi verzió

Miután a diadalt az egyik legtehetségesebb játékos a korunk, a számítógépes program bebizonyította, hogy jogosan foglal el vezető helyet a különböző rangsor hasonló programokat. 2009-ben kiadta az első változat a program nyilvános használatra rendelkezésre, és két évvel később jött az első kereskedelmi módosítások és Fritz 13, ami lehetett venni senkinek, és függetlenül próbára erejüket a konfrontáció az egyik legerősebb sakk robotok alkották.

Friendly robot

Fritz Chess 13 különböző kényelmes és intuitív felhasználói felület számos beállítást, beleértve a módosításokat hatalmon szintű számítógépes ellenfél, több változata sakkfigurák. Ezen túlmenően, a felhasználó megváltoztathatja a kijelző közötti választás a három-dimenziós és kétdimenziós nézeteit. Minden mozog rögzítik a játék során, és mindig fel tudja mérni, ha egy hiba vagy éppen ellenkezőleg, jól játszott. Minden eredményt lehet exportálni további értékelésre. A játék több mint 10 teljesítményszint számítógépes ellenfél közötti váltás amit magad is állítsuk be az energiaszinten, javítva készségek játék.

Oktatás

A kezdő sakkozók és azok számára, akik nem bánják, hogy javítsák a készségek, a játék nyújtani több mint hat órányi képzés videók, a kidolgozása, amely részt vett a nemzetközi szakmai oktatók és világszínvonalú játékosok. Ez a rendelkezésre álló oktatási anyagok, és hogy a sakk a program nem csak egy csodálatos módja annak, hogy időt tölteni a konfrontáció a méltó ellenfél, hanem egy nagy bemutató, amely a gyakorlatban, hogy készítsen neked bármely ülésén a sakktábla.

 

Játssz is