Hero Tale
A hősök nem születnek, hanem
AHero Tale online játék mobileszközökre még nagyon fiatal, és 2022 elején jelent meg. Az alkotók a furcsa nevű stúdió, a Weird Johnny Studios. A stúdió neve és maga a játék is vicces színekben pompázik. Bár a műfaj közönséges - egy RPG -, de a régi RPG-k visszhangjával, ahol volt történet és lélek. Mivel a Hero Tale aktív fejlesztés alatt áll, nincs sok funkció a játékban. A fejlesztők minden héten és hónapban megosztják a sorban a fejlesztéseket és frissítéseket. A mai napig a játékmenet elég néhány napig, majd csak őrölni (állandó szörnyek megölése az arany mennyiségének növelése, a tárgyak és a maximális szint növelése érdekében). De a szomorúságról ne beszéljünk. A Discord közössége nagyon gyorsan növekszik, és a közeljövőben újabb frissítést kapunk, ami új helyszíneket és szörnyeket hoz majd.
A Hero Tale játék jellemzői
Minden nagyon egyszerű és egyértelmű. Nem kell végtelen helyeken átfutnia és sok időt töltenie vele. A teljes térkép 104 szektorból áll. Minden szektorban több különböző szörny található. Egyes szektorok lehetnek városok, börtönök vagy NPC-vel rendelkező helyszínek. Minél távolabb van a térképen, annál erősebb szörnyek és menőbb zsákmányolnak belőlük, több tapasztalatot és képességpontot adnak. Egyes szektorokban erős főnökökkel találkozhatsz. Legyőzni őket néha nem elég a magas szint, megmutatni az eszét, és például fegyvert íjról pajzsos kardra cserélni.
A karaktered automatikusan harcol, miután rákattintasz az "Ellenség keresése" gombra. Ha Ön íjász, eltart egy ideig, amíg a szörny közeledik hozzád, és fordítva. Ön kardforgató, és megtámadta az íjászt – szánjon egy kis időt, hogy közel kerüljön hozzá. Magasabb szintekkel felszabadíthatod a képességeidet, és segítségükkel magasabb szintre emelheted az íjászok előnyét.
- Íjász - magas és gyors sebzés, alacsony védelem.
- Swordsman - közepes sebzés, magas védelem, sok életpont.
- Mage / Sorcerer - még nem teljes értékű osztály a játékban, jelenleg csak a gyógyítás varázsa van; támadások a játékban eddig.
Általában a Hero Tale osztályok relatív fogalom. Minél magasabb a szinted, annál több képességpontot szerezhetsz, és sokoldalú harcossá teheted hősödet. Ennek eredményeként képes leszel lőni az íjjal, megsemmisítő csapást mérni a buzogánnyal, és varázslatokkal elégetni ellenségeidet.
A készségfa
Amikor először jut el a szakértelemhez, valószínűleg összezavarodik. De kezdeni nagyon egyszerű - kövesse az egyik ágat, és tanulmányozza a maximumot. Például szeretted a kardot forgatni, és ebbe az irányba szeretnéd fejleszteni a karakteredet. Szükséged van tehát az élethez szükséges készségekre, támadási és mozgási sebességre, erőre és páncélra. Nincs értelme pontokat költeni manára vagy hosszú távú támadásokra. És fordítva – Ön íjász, így megtanulja a távolsági támadásokat, a támadási sebességet, az élettartamot, a kritikus találati esélyt és a kritikus ütési erőt.
A készségek között vannak úgynevezett nagy készségek, ezek eléréséhez a környező készségeket kell tanulmányozni. Például egy készségkört az erő növelésére, kinyitottad őket (6 db.), és lehetőséget kapsz egy nagy készség elsajátítására, +10% az erőhöz. Az ilyen nagy készségek elsajátításával jelentősen megerősíted hősödet.
Alapkampány
Amíg a Hero Tale játék még fejlesztési szakaszban van, nincs kampány. Van egy rövid háttértörténet a hős megjelenéséről. Ezt követően van egy térkép, amit felfedezhetsz. Reméljük, hogy a fejlesztők a jövőben izgalmas történettel egészítenek ki. Egyelőre élvezzük, amink van :-)