Könyvjelzők

Magicka: Varázsló háborúk

Alternatív nevek: Magica

Magicka: Wizard Wars - aktualizált dinamikus MOBA (PVP Arena), ahol az elemek varázslójaként jársz. De először először.
A játékba való belépéshez szüksége van egy Steam fiókra, valamint egy játék kliensre. Használjon meglévő vagy Magicka: Wizard Wars regisztrációt. Továbbá a Steam indítóban találjuk a játékunkat, és letölthetjük.

Game Process

A mágia játékából a moba műfajban, akkor más harcosokkal kell harcolni, mint te. Négyféle csata létezik a játékban:

  1. klasszikus aréna (a spawn pontokat rögzíti, megfosztja az ellenfelet a respawn pontoktól és nyer, és ne felejtsd el megölni az ellenséget);
  2. gyűjti a lelkeket (elpusztítja a térképen az NPC-s mobeket, összegyűjti a lelküket, ezáltal gyengíti az ellenség főszoborának védelmét, miután összegyűjtött 200 lelkét a csapatod, az ellenség szobra felé tartva és gyorsan lebontva - nyertél);
  3. dale (egy-egy-egy elleni küzdelem egy másik bűvészrel - kézi ügyesség ellenőrzése és az elemek kombinációinak ismerete - a legerősebb győzelem);
  4. tréning (a varázslatos készségeket kis térképen).

Combat folyamat

Ty - a bűvész, aki ellenőrzi az elemeket:

  • víz
  • élettartam
  • schit
  • hideg
  • cipzár
  • halál
  • zemlya
  • ogon

Ez az alapkészséged, amit kombinálhatsz, hogy megtámadd, megvédd és javítsd a mágiádat. Mindez akkor történik, ha megnyomja az egyes elemekhez rendelt gombokat. Tehát, egy pajzs + föld + föld megadja a kő páncélt a fizikai sérülésektől, és például tűz + föld + föld - a tűz nagy gömbje. Pajzs + halál - négy bombát helyez el, amelyek pár másodperc alatt felrobbannak, és sugárzást okoznak.

Vegyük figyelembe, hogy a játék során a képességeid, akár támadó, akár gyógyító hatással lesznek, mind a szövetségeseidet, mind az ellenségeidet érintik - légy óvatos!

Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden bűvésznek saját fejlesztő ága van (minden egyes csata után pontokat szerezzen, és a karaktered készségeihez fordítsa), minden egyes ág egy bizonyos elemhez bónuszokat ad és gyengíti egy másik elemet. Használja ezt a tudást a csatatéren, és nehezebb lesz megnyerni.

Ultimate Skills

Minden Magicka Magicka: Wizard Warsnak négy végső képessége van, amelyek a felhasználás után helyreállnak. Két készség, amely erőt és két készséget fog adni, amelyek nagy kárt okoznak (terület vagy egyetlen cél). Ez utóbbi esetben a kár önmagára is alkalmazható.

Fikció magik

Minden bűvésznek van rése a ruhák számára, amelyek mindegyike bónuszokat ad a bűvésznek vagy bizonyos elemeknek. A megfelelő kombináció lehetővé teszi, hogy egy vagy másik elemet 100 százalékkal birtokoljon. De ne felejtsd el, hogy javítsatok egy elemet, gyengíted egy másikat. A mágikus fegyver - fizikai sérülésekkel foglalkozik, és fizikai harci technikával is rendelkezik (a jobb gomb lenyomva tartásával). Minden fegyvernek van ez a technikája.

A pár szó

Miután pár órát játszott a Magicka-ban: Wizard Wars, rájössz, hogy a játék addiktív. A dinamikus csaták varázslatot adnak (egy harc legfeljebb 20 perc). Egy szerény varázslat egyidejűleg nagyon változatos, és minden csatában valami újat fog tanulni. Ha dinamikus csaták rajongója vagy, akkor ez a játék úgy tűnik, mint egy friss levegő lélegzete más moba játékok között!