Az éjszakai vándorlás egy elhagyatott kastélyban, ami hírhedt, rossz ötlet, de úgy döntött, hogy tesztel magatokat, és bizonyítja barátainak, hogy nem hiszek a pletykákban és előítéletekben, hanem hiába. Amint belépett a házba, az ajtó becsukódott, és a sötétség körülötted volt, és egyszerre gyanakvó frusztrák hallatszottak. Kapcsolja be a zseblámpát, a sötétben rejtőző teremtmények félnek egy fényes fényt. Tíz perce van két éjszaka alatt a jumpscare létrehozásakor, hogy kijusson a csapdából, ahol házat kapott, de először meg kell találnia és gyűjtenie kell huszonkilenc okostelefont. A mozgáshoz használja a nagy gombot a jobb alsó sarokban vagy a nyílbillentyűket. Amikor megközelíted az eszközt, egy különleges alakot látsz egy kéz formájában, kattints rá, és felveszi a telefont.