Olav - viking harcos, ő folyamatosan részt vett a csatában, az élete került sor a csatatéren. Amikor az ő országa eljött, tartós béke, a hős úgy érezte, felesleges és nem követelt. Szintén lengetve kard, akkor nem csinál semmit, így bátor harcos úgy döntött, hogy egy utazás a kaland, és megy a játék után Olaf a Jumper és segít a hős a nehéz helyzetekben. Mielőtt Olaf jött a hír, hogy a sarkon egy kis falu folyamatosan ki van téve a támadás rablók. Hogy gyorsan segíteni, és boldogtalan hős úgy döntött, hogy lerövidíti az utat, és egyenesen a hegyek. Ez lesz egy nehéz átmenet, mert az egyenes úton, és még ösvényeken keresztül a hegyek nem létezik. Karakter a játékban Olaf a Jumper, hogy folyamatosan ugrik, túllépve a széles és keskeny szorosok. Tartsd szemmel a skálán leolvasott feje felett egy hős, mint azt már a hosszabb ugrik. Lehetőleg ne kihagyni, hogy ne a Viking ordított a mélységbe, és még nem tért el a játékot. Próbáld pontszám a maximális pontot, de ehhez meg kell messzire menni. Platformok már, és a közöttük lévő távolság folyamatosan változik. Játék Olaf Jumper lesz szükség, hogy jó szemmel, a szem nem könnyű kitalálni, és kiszámítja a távolság, próbálja meg.