Az emberek ősidők óta sokféle szimbólumot használtak, de ha korábban hieroglifák és rúnák voltak, akkor most különféle hangulatjelek, amelyek érzelmeket vagy cselekvéseket jelenítenek meg. A három nővér úgy döntött, hogy a szimbolizmust, a régit és az újat, különféle rejtvényekben egyesítik, és elhelyezték őket a házban. Így különféle búvóhelyeket alakítottak ki, és ott édességeket rejtettek el. Az Amgel Kids Room Escape 118 játékban úgy döntöttek, hogy megnézik munkájuk eredményét, és bezárták testvérüket. A lakásból való kijutáshoz meg kell találnia az összes rejtett tárgyat, és ehhez ki kell találnia a feladatokat, és kinyitnia kell a zárakat. A lányoknál vannak az ajtók kulcsai, de a srác csak akkor kaphatja meg, ha teljesíti a feltételeket. Segíts neki megbirkózni a feladattal, mert elég nehéz lesz. Minden feladat különböző nehézségi szintű, ráadásul egyes részek más helyiségekben is elhelyezkednek majd. Például az egyik éjjeliszekrény kinyitásához meg kell adnia egy kódot, amely a TV képernyőjén látható. Csak a bekapcsolás után láthatja. A távirányító az utolsó helyiségben lesz, ami azt jelenti, hogy egy sor teszten kell keresztülmennie, mielőtt ezt kihúzhatja. Ezen az elven alapulnak azok a feladatok, amelyekkel ma találkozni fog az Amgel Kids Room Escape 118 játékban.