Az a tény, hogy a matematikát játékosan lehet megtanulni. Valószínűleg már tudja, mert ha szeretné, rengeteg hasonló témájú játékot találhat a virtuális terekben. A matematikai játék nem színleli magát valami szokatlannak, a kezelőfelülete meglehetősen egyszerű és egyértelmű, és valószínűleg ez a helyes. Semmi sem vonhatja el a figyelmet a döntésről. De ugyanakkor van egy versenyszellem, és versenyeznie kell magával a játékkal. A játéktéren látni fog egy már megoldott példát, alul pedig két ikon látható: pipával és keresztjelzéssel. Az időskála felülről gyorsan csökken, és ez alatt az idő alatt időre van szüksége a megfelelő ikonra kattintva. Ha a példát helyesen oldják meg, akkor ezek kullancsok, és ha nem - kereszt. Minden helyes válasz egy pontot kap. Ha egyszer hibázik, akkor a játéknak vége lesz, és a pontok törlődnek, azokat toboroznia kell.