A karaktered olyan srác lesz, aki ornitológiát tanul a főiskolán. Ez a madarak tudománya, és szinte mindent tud róluk. Annak a ténynek köszönhetően, hogy egy másik városban tanul, gyakran nincs lehetősége látni a rokonait, tehát fiatalabb nővérei nagyon unatkoznak vele. Minden alkalommal, amikor hazajön az ünnepekre, meglepetést készít neki. Ezúttal úgy döntöttek, hogy létrehoznak egy küldetési szobát, amelyet mind a madarak képei kényszerítenek. Nem csak dekoráció, hanem a puzzle egyes részein is. Amint a srác hazaérkezett, azonnal elment a nővér szobájába, hogy köszönjön nekik, és ennek eredményeként bezárták az óvodába. Segíteni kell neki, hogy kiszabaduljon belőle. A meneküléshez a hősre olyan tárgyakra lesz szüksége, amelyekkel kinyithatja az ajtót. Ahhoz, hogy megtalálja őket, sétálnia kell a szobában, és alaposan meg kell vizsgálnia mindent. Különböző típusú rejtvények és rejtvények megoldásával gyorsítótárakat talál, és összegyűjti a benne tárolt tárgyakat az Amgel Kids Room Escape 290 -ben. Amint mindannyian a hősöknek a játékban van, az Amgel Kids Room Escape 290 elhagyhatja a szobát, és a játék következő szintjére megy.